dimecres, 18 de març del 2009

Excursió a Les Guilleries

Hola a tots!!
El dia 8 vam fer l’excursió del mes de març. El lloc escollit va ser Les Guilleries. Vam sortir de Sant Hilari direcció al Sobirà. Baixada llarga cap a Osor, quatre ens vam separar a causa de la gran velocitat baixant, ens vam emocionar!! Reunits tots arribem a Osor i sense parar, pujada High-Level al santuari Mare de Deu del Coll . Ben esmorzats continuem a veure el Mas d’en Serrallonga. Aquest camí era ple de branques creuades al camí, degut a la ventada dels últims dies, trigàrem en fer 8 km un hora i mitja. Baixada molt maca i divertida cap a la pressa de Sau. Només es veia la punta del campanar de l’església. Vam fer un bon àpat amb els amics de Can Morilla. La tornada va ser dura a causa dels km acumulats. De tornada vam escollir el camí que passa per Vilanova de Sau cap al Pont de la Malafogassa, resseguint la riera de Castanyedell fins el creuament de la carretera que ens porta cap a St. Hilari. Són 72km durs de ruta molt exigent a tots el nivells. No hi ha fonts pel camí, per tant si la feu a l’estiu aneu amb compte. Aquí podeu veure mes fotos.

Fer el mapa mes gran

Anònim ha dit...

Ruta preciosa, i companyia excelent, el temps va acompanyar.
Molt bo lo de la pujada high-level :) ho se perque "yo estuve allí" :)